Sõbranädal

Sõbrapäeva nädalal tehti rühmades palju toredaid tegemisi – õpetaja kleepis laste pildid ühele suurele südamele ja lapsed said asetada oma pildi juurde väikese südame. Suur süda oli õpetajate süda ja sellega öeldi lastele, et lapsed on õpetajate südames. Räägiti ka sõprusest lindudega, nende söögilaua eest hoolitsemisest talvel.

Tehti küpsisetorti, vahukomme, valmistati puuviljasalatit, meisterdati sõbrapäevakaarte, käepaelu ( mis kingiti oma sõbrale), käevõrusid ja joonistati pilte “mina ja sõber“, tehti mullikile ja guaššvärvidega südameid, meisterdati savist ja värvilisest paberist südameid, mängiti südametega matemaatilist mängu ja tähejahti, osaleti õppemängus “Mitu südant?”, õpiti sõbra luuletust, uuriti sõpruse ning emotsioonide teemalisi raamatuid, mängiti erinevaid lauamänge, harjutati koostööd ja üksteise tunnustamist.

Tantsiti koos sõbraga, mängiti laulumängu „Kaks sõpra läksid ringi“, tuletati meelde neid sõpru, kes pidid kahjuks kodus olema haiguse tõttu, kallistati sõpru, kuulati Sõbra laulu.

Õpetaja uuris lastelt, millega võiks südant täita. Lapsed pakkusid, et südame võiks täita headuse, sõbralikkuse, abistamise jms. Õues mängiti sõpruse teemalist mängu QR-koode kasutades.

Sõbranädalal arutleti sõprusest ja sõbralikkusest, milline on hea sõber, kuidas olla hea sõber, milline käitumine on sõbralik/mittesõbralik. Milliseid omadusi sa oma sõbra juures näha tahaksid, missugune oleks elu ilma sõpradeta, kui hea sõber sa ise oled, kuidas aidata või lohutada sõpra, kui sõber on hädas, millega rõõmustad oma sõpra, kuidas veedad kodus sõbrapäeva, mida kingid oma sõbrale.

Laste arvamused sõprusest – sõprus on armastus, sõber on see, kes on hea su vastu, hoiab sinu saladust ja ei reeda, abivalmis, aus, heatahtlik, käib sul külas, ei tee haiget, temaga saab kõigest rääkida. Ilma sõbrata on kurb, pole kellegagi mängida. Hea sõbrana aitan oma sõpra, lohutan, kui vaja, kallistan ja ütlen häid asju ning kui oskan, annan head nõu.

        


veebr. 18, 2022 | Määratlemata




bottom
COVID-19 LEVIKU TÕKESTAMISE PLAANLoe lähemalt