Munadepüha ootuses

Räägiti kevadest ja selle märkidest looduses – looduse ärkamise aeg. Vaadeldi kaseoksi vaasis ja võrreldi muutusi eelmise nädalaga. Tehti katseid lillede (märtsikelluke ja lumikelluke) ja värvidega – lisati värve vette ja jälgiti õievärvi muutust. Vaadeldi raamatut “Meie vaatleme muna”. Vaadeldi kausis olevat muna – värvust, suurust, mille välja näeb, mis on muna sees. Õppiti mõistaust munast. Lihavõttevideo vaatamine. “Kärdi lihavõtted”. Matemaatikas – munapühade  munajaht – otsiti ühesuguseid mune, arvutati, loendati, moodustati hulki.

Mängiti peitusemängu – jänes oli peidus. Läbiti jänese takistusrada – hüpped, rullimine, kukerpalli tegemine. Mängiti lihavõtte aardejahti –  Lapsed korjasid palle (kollane, roheline, sinine ja punane) ja panid värvi järgi õigesse ämbrisse.

 

Meisterdati munakarbist tibusid, värviti töölehti – muna värvimine numbrite järgi, vooliti tibusid, värviti mune, värviti templitrükiga mune, kleepetöös “Munast kooruv tibu” kasutati rebimistehnikat, meisterdati peberist jäneseid.

TOREDAID KEVADPÜHI!

         


märts 28, 2024 | Määratlemata




bottom
COVID-19 LEVIKU TÕKESTAMISE PLAANLoe lähemalt